وب تخصصی مهندسی برق (قدرت-کنترل-الکترونیک-مخابرات)

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر (عالی شهر)

وب تخصصی مهندسی برق (قدرت-کنترل-الکترونیک-مخابرات)

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر (عالی شهر)

دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به انقلاب و نظام است

دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به انقلاب و نظام است


فرهیختگان: دکتر خدابخش گفت: دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به کس یا اشخاص خاصی نیست بلکه متعلق به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است. مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید واحد خوی با حضور رئیس و دبیر منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی، امام جمعه، فرماندار، دادستان، مسوولان شهر، اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد خوی در آمفی‌تئاتر دانشگاه برگزار شد...


در این مراسم دکتر خدابخش رئیس منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر اصغری و آرزوی توفیق و توانمندی و موفقیت برای دکتر محسنی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به کس یا اشخاص خاصی نیست و متعلق به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است اگر چنین نبود خود امام(ره) یک میلیون تومان از مال خود را برای تاسیس آن نمی‌بخشید و اگر راضی نبود هرگز اجازه نمی‌داد فرزند مرحومش عضو هیات‌امنای دانشگاه باشد. حجت‌الاسلام شکوری امام جمعه خوی نیز در جلسه معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی خطاب به دانشگاهیان به ویژه اساتید و بسیج دانشجویی اظهار داشت: نقش دانشگاه‌ها در جهت تامین عقبه علمی و فرهنگی جامعه در مقابله با تهدیدات یک نقش اساسی و رسالت سرنوشت‌سازی است.
وی تصریح کرد: ضرورت دارد فعالیت‌ها و پژوهش‌های علمی جدی گرفته شود، با مدرک گرایی مبارزه گردد، ارزش‌های دینی و انقلابی در مراکز علمی جدی گرفته شود و از برخوردهای سیاسی با موضوعات دانشگاهی به ویژه در عزل و نصب‌ها اجتناب گردد. وی در پایان واحد خوی را به‌عنوان قدیمی‌ترین واحد استان و سالم‌ترین و موفق‌ترین واحد اعلام کرد.
سپس دکتر اصغری رئیس قبلی خوی شمه‌ای از فعالیت‌ها و عملکردهای خود را که در مدت 15 ماه انجام شده بود برای حاضران در جلسه ارائه کرد.
دکتر محسنی رئیس جدید واحد خوی نیز در سخنانی اتحاد و دلبستگی به یکدیگر را از اهم واجبات دانست و تمامی همکاران و اساتید را به اتحاد و همبستگی توصیه کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد