وب تخصصی مهندسی برق (قدرت-کنترل-الکترونیک-مخابرات)

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر (عالی شهر)

وب تخصصی مهندسی برق (قدرت-کنترل-الکترونیک-مخابرات)

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر (عالی شهر)

اجرای طرح تعامل فرهنگی - اجتماعی خانواده و دانشگاه در واحدهای دا

اجرای طرح تعامل فرهنگی - اجتماعی خانواده و دانشگاه در واحدهای دانشگاهی

فرهیختگان: طرح تعامل فرهنگی - اجتماعی خانواده و دانشگاه در واحدهای دانشگاهی اجرا می‌شود. بدرالسادات طلوعی رئیس اداره امور خواهران معاونت فرهنگی با اعلام مطلب فوق گفت: این طرح در سال 87 در جلسه کمیته فرهنگی - سیاسی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر مظاهری معاون فرهنگی دانشگاه مطرح شد و مورد تصویب قرار گرفت.


وی افزود: این طرح با حمایت و هدایت ایشان در قالب تشکیل کارگروه تخصصی با حضور اعضای هیات‌علمی دانشگاه و ارائه به شکل طرح پژوهشی ادامه یافت. طلوعی اظهار داشت: در طرح تعامل خانواده و دانشگاه برنامه آموزش خانواده‌ها، ایجاد سایت خانواده و دانشگاه، ایجاد انجمن خانواده و دانشگاه با نام «کساء» به معنی پوشش و چتری که دانشگاه‌ها را در برمی‌گیرد و... مطرح است. وی ادامه داد: در این طرح گروه مطالعات خانواده واحد تهران جنوب به‌عنوان دبیرخانه اجرایی این طرح در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره امور خواهران معاونت فرهنگی همچنین درخصوص گسترش فرهنگ عفاف و پوشش دانشگاه گفت: به همت ستاد گسترش و تعمیق مبانی و ارزش‌های اسلامی و اداره امور خواهران این معاونت طرح مصادیق پوشش شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها به مناطق دانشگاهی ابلاغ شد. وی با تاکید بر لزوم ایجاد دبیرخانه عفاف و پوشش در یکی از واحدهای هر منطقه به‌عنوان پایگاه اجرایی افزود: آیین‌نامه دبیرخانه عفاف و پوشش تهیه شده که پس از تصویب، به مناطق دانشگاهی ابلاغ خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد