وب تخصصی مهندسی برق (قدرت-کنترل-الکترونیک-مخابرات)

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر (عالی شهر)

وب تخصصی مهندسی برق (قدرت-کنترل-الکترونیک-مخابرات)

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر (عالی شهر)

شاخص‌های خط امام(ره) از نگاه مقام معظم رهبری (۱۰)


یکى از اساسى‌‌ترین حرف‌هایى که در این انتخابات ملت ما زد - و درواقع باید گفت انقلاب ما زد - این بود که جمهوریت خودش را با فریاد قوى اثبات کرد. در واقع این حضور ۸۵ درصدى، پتک جمهوریت بود بر سر دشمنانى که دائم علیه انقلاب هى حرف زدند، علیه اسلام حرف زدند، در پایه‌‌هاى جمهوریت نظام به خیال خودشان خدشه کردند.

آن حضور قوى، نشان‌‌دهنده‌ این معنا بود. بعد هم ملاحظه کردید که در اظهارات نامزدهاى محترمى که وارد این میدان شدند، غالبا دم از پیروى خط امام و گرایش به ارزش‌ها، دلبستگى به ارزش‌ها در بیانات‌شان بود؛ اگرچه حالا در بعضى از موارد حرفى زده می‌شد که منطبق با این کلى نبود، اما همه آنچه که می‌گفتند و آنچه که مطرح می‌کردند، می‌خواستند این را نشان بدهند که دلبستگى به راه امام، به خط امام، به انقلاب، به پایه‌‌هاى انقلاب وجود دارد.
این خیلى حرف مهمى است. این نشان‌‌دهنده‌ این است که همه احساس کردند که ملت ایران به این سمت گرایش دارد.
 این جهت کلى حرکت ملت ایران را نشان می‌داد؛ یعنى جهت اسلامیت، جهت هضم بودن و مطیع بودن در مقابل امر الهى‌‌اى که امام بزرگوار ما مظهرش بود. بنابراین، آن جمهوریت نظام و این اسلامیت نظام، با این انتخابات هر دوى اینها تثبیت شد؛ تأیید شد. اینها پیام‌هاى مهمى است؛ اینها را باید درک کرد و باید این پیام‌ها را فهم کرد.

بیانات مقام معظم رهبری
در دیدار اعضاى هیات دولت ۱۸/۶/۱۳۸۸
منبع: سایت دفتر حفظ و نشر آثار
 حضرت‌آیت‌الله العظمی خامنه‌ای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد