وب تخصصی مهندسی برق (قدرت-کنترل-الکترونیک-مخابرات)

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر (عالی شهر)

وب تخصصی مهندسی برق (قدرت-کنترل-الکترونیک-مخابرات)

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر (عالی شهر)

استقبال دانشگاه‌های پنج قاره از مسابقات جهانی 2010 والنسیای اسپا

استقبال دانشگاه‌های پنج قاره از مسابقات جهانی 2010 والنسیای اسپانیا

استقبال دانشگاه‌های سراسر دنیا جهت حضور در مسابقات بین دانشگاهی جهان در والنسیا با رشد قابل توجهی روبه‌رو شده است.

استقبال دانشگاه‌های سراسر دنیا جهت حضور در مسابقات بین دانشگاهی جهان در والنسیا با رشد قابل توجهی روبه‌رو شده است.


دکتر بهرام قدیمی ضمن بیان این مطلب گفت: «دانشگاه‌های پنج قاره دنیا شناخت خوبی از فدراسیون بین‌دانشگاهی و مسابقات آن پیدا کرده‌اند، بنابراین استقبال از رقابت‌های امسال در والنسیای اسپانیا با رشد کمی مطلوبی مواجه شده است. اخیرا ثبت‌نام از دانشگاه‌های معتبر جهان و همچنین دانشگاه‌های ایران به پایان رسیده که نتیجه آن علاقه‌مندی چشمگیر دانشگاه‌های داخلی و خارجی به‌منظور حضور در مسابقات امسال است که این امر نشان‌دهنده اهداف و چشم‌اندازهای فدراسیون بین دانشگاهی جهان بوده که رسیدن آن به جایگاه مورد نظر در سطح بین‌المللی، تا حدود زیادی تحقق یافته است.
رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های بین‌دانشگاهی جهان در مورد دانشگاه‌های خارجی حاضر در رقابت‌های مهرماه آینده خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های پنج قاره دنیا از جمله کوئینزلند استرالیا، میلان ایتالیا، پاریس و نانسی فرانسه و نمایندگانی از کشورهای روسیه، بلژیک، ترکیه، بحرین، الجزایر، لبنان، قزاقستان، امارات متحده عربی، آمریکا، پاناما، اروگوئه، رومانی، پرتغال، آلمان، کرواسی، اسپانیا و همچنین دانشگاه پادشاهی ملک فهد عربستان در رقابت‌های امسال حضور خواهند داشت که این تعداد دانشگاه بیانگر این واقعیت است که ما در فدراسیون بین‌دانشگاهی به تحقق اهداف‌مان نزدیک‌تر شده‌ایم.
دکتر بهرام‌ قدیمی به حضور چشمگیر دانشگاه‌های داخلی در دوازدهمین دوره این رقابت‌های جهانی نیز اشاره کرد و یادآور شد: استقبال دانشگاه‌های ایران هم قابل توجه است. بر این اساس دانشگاه پیام‌نور در دو رشته فوتبال و فوتسال پسران، دانشگاه ‌آزاد اسلامی با شش تیم فوتبال، فوتسال، بستکبال و والیبال پسران و بستکبال و والیبال دختران شرکت می‌کنند، ضمن اینکه سازمان اکو نیز با پنج تیم در مسابقات امسال حضور می‌یابند. با هماهنگی فدراسیون فوتبال نیز تیم منتخب فوتبال بانوان ایران تحت عنوان بسیج دانشجویی و تیم منتخب فوتبال دانشجویان پسر ایران ازجمله تیم‌های ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات امسال خواهند بود. رئیس ورزش اکو در مورد علاقه‌مندی سایر سازمان‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی همچون سازمان اکو جهت حضور در رقابت‌های بین دانشگاهی جهان گفت: با توجه به مسوولیت جدید بنده به عنوان رئیس ورزش اکو، امسال و در رقابت‌های والنسیا شاهد حضور پنج تیم از این سازمان خواهیم بود که البته قرار شده با توجه به علاقه‌مندی و مساعدت مسوولان سازمان اکو به‌ویژه دکتر حجت‌الله ایوبی رئیس اکو 20 تیم از این سازمان در مسابقات سال آینده شرکت کنند.
رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های بین دانشگاهی جهان در پایان تصریح کرد: با چنین استقبالی از مسابقات والنسیا به زودی فدراسیون IFIUS
در میان دانشگاهیان جهان به‌عنوان اصلی‌ترین اشاعه‌دهنده ورزش دانشجویی تبدیل شده و ما به اهداف و برنامه‌هایمان که همانا توسعه ورزش پاک، صلح و دوستی و تبادلات فرهنگی در راستای منشور المپیک میان قشر فرهیخته و دانشگاهی دنیا است، خواهیم رسید.
بنا بر این گزارش، دوازدهمین دوره مسابقات 2010 ورزش‌های
بین دانشگاهی جهان طی روزهای 12 الی 16 مهرماه سال جاری (چهارم الی هشتم اکتبر 2010) در پنج رشته فوتبال، فوتسال، بسکتبال، والیبال و گلف در دو بخش مردان و زنان به میزبانی دانشگاه والنسیای اسپانیا برگزار می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد