وب تخصصی مهندسی برق (قدرت-کنترل-الکترونیک-مخابرات)

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر (عالی شهر)

وب تخصصی مهندسی برق (قدرت-کنترل-الکترونیک-مخابرات)

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر (عالی شهر)

دانشگاه آزاد اسلامی کلید تمدن و کارنامه درخشان نظام است

دانشگاه آزاد اسلامی کلید تمدن و کارنامه درخشان نظام است


فرهیختگان: دکتر کریم زارع معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی کلید تمدن و کارنامه درخشان جمهوری اسلامی است.

دکتر زارع در بازدید از واحد یاسوج در جمع کارکنان و هیات‌علمی این واحدی گفت: شهر یاسوج، شهر ادب و فرهنگ است و چهره‌های برجسته و درخشانی در این استان وجود دارد. وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم زیرا دانشگاه آینده بسیار درخشانی دارد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی کلید تمدن و کارنامه درخشان جمهوری اسلامی است. دکتر زارع با اشاره به اینکه این دانشگاه دارای چهار دهه تثبیت، توسعه، کیفیت و رقابت جهانی است افزود: با اینکه ما در دهه سوم قرار گرفته‌ایم اما رقابت جهانی را در پیش داریم؛ مثلا رشته شیمی در دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های 2009 و 2010 مقام اول را در کشور کسب کرده است، یکی از گرایش‌های رشته ریاضی در دنیا رتبه اول را آورده و دانشگاه تگزاس در رتبه دوم قرار گرفته است. بنابراین باید جهانی فکر و بومی عمل کرد، در این دانشگاه اگر کار برای رضای خدا باشد چایی دادن یا دستور دادن فرقی نمی‌کند. این دانشگاه مولود نمازجمعه است و با انفاس قدس حضرت امام(ره) تبلور و بلوغ یافته است. در ادامه دکتر انگجی رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست گفت: گزارش دکتر افتخاری رئیس واحد را شنیدم، انجام دادن آنها کار ساده‌ای نیست، عنایت خداوند و همدلی همه عزیزان را می‌طلبد و اگر همدلی نباشد جو کاری به وجود می‌آید. دکتر افتخاری این کارها را به فضل الهی و با همدلی مجموعه انجام داده است و این همدلی و همراه بودن باعث پیشرفت دانشگاه می‌شود و دکتر الوانی نیز به‌عنوان دبیر منطقه مشغول شده که آینده خوبی را برای منطقه پیش‌بینی می‌کنیم.
دکتر انگجی در ادامه گفت: دکتر جاسبی رئیس دانشگاه و دکتر زارع دو نفری هستند که از وقتی شروع به کار کردند با آن تلاش، همت و علاقه‌ای که از اول داشتند تاکنون با همان انرژی و توان مشغول خدمت هستند.
در پایان این دیدار دکتر زارع، دکتر انگجی، دکتر الوانی و دکتر افتخاری در سی و هفتمین مجمع دبیران اتحادیه تشکل‌های سیاسی - اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد یاسوج شرکت کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد