وب تخصصی مهندسی برق (قدرت-کنترل-الکترونیک-مخابرات)

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر (عالی شهر)

وب تخصصی مهندسی برق (قدرت-کنترل-الکترونیک-مخابرات)

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر (عالی شهر)

احداث 100 مسجد طی 3 سال در دانشگاه آزاد اسلامی

احداث 100 مسجد طی 3 سال در دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل آموزش فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از تدوین سند راهبردی توسعه اقامه نماز در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: طی سه سال 100 مسجد با به‌روزترین شاخص‌های معماری و مسجدسازی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش مهر، علیرضا صالحی یکشنبه در نشست ضیافت اندیشه در تالار شهید چمران دانشگاه تهران که به ابتکار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران برگزار شد در پاسخ به انتقاد یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مبنی‌بر نداشتن مسجد در یکی از واحدهای این دانشگاه گفت: برخی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نوپا هستند و مسجد ندارند. برای این واحدها 800 نمازخانه فراهم شده است اما قبول داریم که هنوز به فضای فیزیکی لازم و کافی برای نمازگزاران در دانشگاه آزاد اسلامی نرسیده‌ایم و باید توسعه پیدا کند.
وی از شرکت سالانه 200 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات قرآنی خبر داد و در تشریح سایر فعالیت‌های فوق‌برنامه این دانشگاه گفت: سالانه 100 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام می‌شوند که در نوع خود بی‌نظیر است.

مدیرکل آموزش فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به انتقاد یکی از دانشجویان مبنی‌بر «جلوگیری از خسارت به فرهنگ بومی شهرستان‌ها توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی» گفت: گسترش دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای مختلف کشور فواید بسیار زیادی را برای شهرها و بخش‌های مختلف کشور داشته و در عین حال ممکن است خساراتی نیز بر فرهنگ بومی این شهرها داشته باشد لذا باید تدابیری اندیشیده شود که این خسارات به حداقل برسد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد